Forsikringer
Find den forsikring, som passer til dine behov
Her får du et samlet overblik over, hvad vi kan tilbyde dig af privatforsikringer.
Populære forsikringer
Ring til os eller anmeld din skade nemt og hurtigt online via Min side.
I vores skadeguides kan du læse præcis hvad du skal gøre i dit tilfælde. Nogle skader såsom skader i forbindelse med rejse, skal anmeldes direkte til SOS International.
Spørgsmål og svar
Se de mest relevante og populære spørgsmål og svar lige nu og få hurtigt svar.
På Min side kan du finde:
Vi har samlet en række gode råd, så du forebygge skader og ulykker fremover.
Når skaden er sket, er der 4 råd, som er vigtige at følge:
Har du brug for hurtig hjælp i forbindelse med en akut skade, kan du kontakte vores alarmcentral døgnet rundt på tlf. 98 98 98 98.
Hvis du får brug for akut hjælp i forbindelse med en skade, kan du altid kontakte os på tlf. 98 98 98 98. Hvis du ringer uden for vores åbningstid, stilles du automatisk om til vores alarmcentral.
Akut hjælp i udlandet
Hvis du får brug for akut hjælp i udlandet, skal du kontakte SOS International på tlf.+45 38 48 92 92. De er klar til at hjælpe dig døgnet rundt.
På Min side under “Forsikringer” kan du finde din selvrisiko. Selvrisikoen er det beløb, som du skal betale, når du har en skade. Selvrisikoen trækkes automatisk fra din erstatning.
Du betaler altid kun én selvrisiko, også hvis skaden omfatter flere forsikringer.
Du kan læse mere om, hvordan vi udbetaler erstatning i forbindelse med en skade på køretøj, hus, sommerhus m.m. eller i forbindelse med løsøreskade her.
Ja, hvis skaden har medført skade på dig, dine ting eller dit køretøj, som en anden er skyld i, skal du anmelde skaden hos dit forsikringsselskab.
Hvis du har oplysninger om personen, der har lavet skaden, så husk at oplyse om det i din skadesanmeldelse. Personen, som er skyld i skaden, skal også anmelde det til sit forsikringsselskab.
Ja, på Min side under “Skader” kan du vedhæfte billeder, kvitteringer, fakturaer og andre dokumenter til din sag, som er under behandling.
Når du anmelder din skade, er det en god idé at have følgende klar:
Få hjælp
Er du i tvivl om hvad du skal gøre, er du altid velkommen til at ringe til os.
Når uheldet sker, så skal det være trygt og nemt for dig at anmelde skaden. Vi arbejder hver dag for, at du skal have en god oplevelse hele vejen rundt, også når du skal have en afklaring på et skadesforløb. For uanset hvad der er sket, så skal du hjælpes godt videre.
Skadesforløb
Når du anmelder en skade hos os, tager os godt af dig hele vejen igennem.
Anmeld skade
Du anmelder din skade via Min side. Her kan du vedhæfte relevante dokumenter såsom billeder og kvitteringer.
Behandling af din skade
Vi starter behandlingen af din skade – ofte inden for 24 timer. Følg din skade på Min side under “Skader”.
Afslutning af skadesforløb
Når skadebehandlingen er afsluttet, modtager du svar fra os, samt information om hvordan evt. skadeerstatning bliver udbetalt.
Kontakt
På almindelige hverdage er ventetiden altid max. 30 sek.
Ved en pludselig opstået skade, som kræver øjeblikkelig handling, kan du ringe døgnet rundt.
Åbningstid:
Mandag – torsdag kl. 9.00 – 16.00/18.00
Fredag kl. 9.00 – 14.00
Vores kundecenter har udvidet telefontid:
mandag – fredag kl. 9.00 – 18.00
Kl. 9-10 | |
Kl. 10-11 | |
Kl. 11-12 | |
Kl. 12-13 | |
Kl. 13-14 | |
Kl. 14-15 | |
Kl. 15-16 |