Hvor kan jeg se, hvordan jeg er dækket?

Som kunde hos os kan du altid finde et overblik over dine forsikringer og dækninger på Min side. Sådan gør du: Log på Min side. Gå ind på ’Forsikringer’ i venstre side. Klik på den forsikring, som du vil læse om. Herefter kommer du ind på forsikringssiden, hvor du kan se dine dækninger. Der er […]

Hvordan anmelder jeg en skade på min rejseforsikring?

Vil du anmelde en skade på din rejseforsikring, skal du gøre det direkte til SOS International her eller ringe på tlf. +45 38 48 92 92. Vil du afbestille din udlandsrejse kan kontakte SOS International på tlf. 38 48 92 92. Læs mere om, hvordan du får adgang til online lægehjælp, mulighed for flykompensation m.m. […]

Hvad koster en rejseforsikring?

Prisen på en rejseforsikring afhænger af flere faktorer, bl.a. af, hvad du og din husstand har af dækningsbehov. Prisen kan f.eks. afhænge af, om du vil rejse til lande i Europa eller rejse til fjerne lande med dækningen hele verden. Det har også betydning for prisen, om du har nok i rejseperioden på op til […]

Hvor kan jeg finde yderligere information?

Du kan finder yderligere information i forhold til din rejse på Udenrigsministeriets hjemmeside. Her kan du finde: Rejsevejledning for din rejsedestination. Downloade appen “Rejseklar”, hvori du bl.a. kan tilmelde dig danskerlisten og finde den nærmeste ambassade.

Hvordan er jeg dækket på ferie i Danmark?

Rejseforsikringen dækker ikke ferier og rejser i Danmark. Det betyder, at du i Danmark er dækket af dine normale forsikringer. F.eks.: Indboforsikringen dækker bl.a. brand-, vand- og tyveriskader på dine ting. Ansvarsforsikringen dækker, hvis du laver skade på andre personer eller deres ting. Med i indboforsikringen har du gratis adgang til online lægehjælp, både aften […]

Få et tilbud

Få et tilbud på dine forsikringer

Udfyld formularen, så ringer vi til dig.

Anvendes på Mobil "Få et Tilbud" pop-up menu

"*" indikerer påkrævede felter

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.