Forsikringer
Find den forsikring, som passer til dine behov
Her får du et samlet overblik over, hvad vi kan tilbyde dig af privatforsikringer.
Populære forsikringer
Siden er delt op i forskellige kategorier, så du hurtigt kan finde svar på dit spørgsmål.
Du kan tilmelde Betalingsservice på to måder:
Læs mere om Betalingsservice her.
Med e-Boks har du dine dokumenter samlet ét sted med nem og hurtig adgang. Med tiden lægger vi flere og flere dokumenter i e-Boks, og dermed får du både hurtigere informationer samt mindre papir fra os. Det er både godt for dig og mig og miljøet.
Sådan tilmelder du Forsia Forsikring til din e-Boks:
Din NemKonto er din lovpligtige bankkonto. Hvis du har spørgsmål omkring din NemKonto, skal du kontakte dit pengeinstitut. Du kan også læse mere her.
Elektronisk udveksling af oplysninger
Forsia Forsikring udveksler oplysninger med NemKonto-systemet, og derfor skal vi ifølge Persondataloven oplyse følgende:
Hvis du ønsker at ændre din betalingsmåde, skal du kontakte kundeservice.
Vær opmærksom på, at hvis du vælger månedlig betaling er det et krav, at du er tilmeldt Betalingsservice, og der pålægges et mindre gebyr på 4%.
Hvis prisen på din forsikring er ændret, kan årsagen være:
Opkrævningsperiode
Normalt bliver forsikringspræmien opkrævet til den 1. i hver måned, men hvis din forsikring er trådt i kraft på en andne dato, kan beløbet på din regning være ændre ved den første opkrævning.
Ændring i din forsikring eller dækning
Hvis du har foretaget ændringer i din forsikringsdækning, f.eks. tilvalgt nye dækninger eller fravalgt nogle. Du kan se ændringer i dit forsikringsprodukt på Min side.
Justering i din km-kørsel, flyttet til ny adresse m.v.
Din forsikringspræmie bliver justeret efter, hvad du forsikrer. Hvis din risiko er har ændret sig, vil forsikringsprisen også ændre sig.
Der kan være flere årsager til, at du har fået en rykker, f.eks.:
Kontakt kundeservice hvis du er i tvivl.
Når skadebehandlingen er færdig og din erstatning er opgjort, kan du få pengene udbetalt via onlineshoppen Scalepoint. Her kan du genanskaffe de ting, som skal erstattes.
Hvis du vælger at få erstatningen udbetalt via Scalepoint, får du pr. mail tilsendt et link til Scalepoint webshoppen, og på din mobiltelefon får du tilsendt din personlige kode hertil. Så kan du gå i gang med at shoppe.
Du kan også vælge at få din erstatning udbetalt til din NemKonto. Læs mere omkring skadesudbetaling.
Support og kundeservice
Hvis du har brug for hjælp eller er i tvivl om noget, så kan vores samarbejdspartner Scalepoint kontaktes på tlf. 70 33 28 28.
Du kan vælge mellem fire betalingsmuligheder. Fælles for dem alle er, at du kan tilmelde dem Betalingsservice, så du ikke behøver at holde øje med betalingerne. Det gør din hverdag lidt nemmere.
Hjælpekategorier
Her finder du et overblik over de forskellige kategorier af spørgsmål, så du kan få hurtigt svar.
Få hjælp
Det gælder, uanset om du skal forsikre din bolig, dit indbo, din bil, din fritidsinteresse, din rejse, din hund eller dig selv og din familie.