Min side er utilgængelig fra 05.09.24 - 09.09.24 grundet opdateringer. Læs mere og anmeld skade her.

Find svar på dit spørgsmål omkring bolig og indbo

Siden er delt op i forskellige kategorier, så du hurtigt kan finde svar på dit spørgsmål.

Indbo

Psykologisk krisehjælp kan hjælpe, hvis du kommer ud for en traumatisk oplevelse. Det kan f.eks. være en ulykke, fået konstateret en livstruende sygdom er vidne til et trafikuheld eller offer for indbrud. Traumatiske oplevelser som disse kan ofte kræve professionel hjælp for at komme godt videre.

Kontakt os på tlf. 98 98 98 98, hvis du har brug for akut hjælp.

Via Hejdoktor får du gratis online lægehjælp, når du har brug for det – alle ugens dage, uanset hvor du befinder dig. Med online lægehjælp igennem Hejdoktor kan du få rådgivning, fornyet recepter og få svar på de spørgsmål, som bekymrer dig her og nu. Læs mere.

Som kunde hos os kan du altid finde et overblik over dine forsikringer og dækninger på Min side.

Sådan gør du:

  1. Log på Min side.
  2. Gå ind på ’Forsikringer’ i venstre side.
  3. Klik på den forsikring, som du vil læse om.
  4. Herefter kommer du ind på forsikringssiden, hvor du kan se dine dækninger. Der er et ‘flueben’ ud for de dækninger, du har valgt og et ‘plus’ ud for dem, som du endnu ikke har tilvalgt.
  5. Klik på hver enkelt dækning for at læse mere om, hvad dækningen indeholder.

Hvis du har spørgsmål eller vil ændre i dine dækninger kan du altid kontakte os på tlf. 98 98 98 98.

Cybersikringen dækker online identitetstyveri, web clean-up og cyberalarm, så du kan føle dig digitalt tryg 24 timer i døgnet. Du kan få hjælp og rådgivning til at opdage, begrænse og forebygge online kriminalitet.

Hvis du f.eks. er udsat for identitetstyveri, kan du få hjælp til at fjerne uønsket online indhold, slette falske profiler m.m. Du kan samtidig få rådgivning til at færdes mere sikkert digitalt og forebygge svindel og misbrug, det gælder også i forhold til børn og unges brug af internettet.

Hvis der er sket en skade på din indbo- eller ansvarsforsikring, kan du anmelde den via Min side.

Din indboforsikring følger med, når du flytter. Vi får automatisk besked fra folkeregistret, men du skal huske at give os besked, hvis du er navne beskyttet eller har hemmelig adresse.

Hvis din indbosum ændrer sig, f.eks. fordi du får en ny hobby, så skal du huske at give os besked. Så er du sikker på, at din forsikringsdækning er korrekt. Kontakt os på tlf. 98 98 98 98 eller info@forsia.dk

Når du skal tegne en indboforsikring hos os, har vi brug for at vide, hvor høj forsikringssummen skal være. Forsikringssummen skal svare til den samlede værdi af det, du ejer.

Indbo er alle de ting, der falder ud af din bolig, hvis du vender det på hovedet – møbler, køkkenudstyr, tøj, inventar, malerier, computer, mobiltelefon, smykker, alkohol, haveredskaber, hobbyværktøj, havemøbler m.v.

Du får en god fornemmelse af, hvor høj din forsikringssum skal være ved at gennemgå alle boligens rum et ad gangen og noterer værdien på dine genstande. Søg på nettet for at finde værdien, hvis du er i tvivl. På den måde finder du ud af, at du ejer mere for en højere værdi end du regner med. Tag gerne billeder mens du er i gang, så du husker det hele, hvis uheldet er ude en dag.

Hvis du har brug for vejledning omkring, hvor høj en forsikringssum du har brug for, kan du kontakte os på tlf. 98 98 98 98. Så hjælper vi dig gerne.

Hus og bygning

Som kunde hos os kan du altid finde et overblik over dine forsikringer og dækninger på Min side.

Sådan gør du:

  1. Log på Min side.
  2. Gå ind på ’Forsikringer’ i venstre side.
  3. Klik på den forsikring, som du vil læse om.
  4. Herefter kommer du ind på forsikringssiden, hvor du kan se dine dækninger. Der er et ‘flueben’ ud for de dækninger, du har valgt og et ‘plus’ ud for dem, som du endnu ikke har tilvalgt.
  5. Klik på hver enkelt dækning for at læse mere om, hvad dækningen indeholder.

Hvis du har spørgsmål eller vil ændre i dine dækninger kan du altid kontakte os på tlf. 98 98 98 98.

Se mere om, hvordan du er dækket via stormflodsordningen her.

Har uheldet været ude og har du fået en skade på dit hus mv. kan du anmelde skaden på Min side.

Hvis du har haft indbrud og fået en skade på din bolig som følge heraf, skal du anmelde skaden på Min side. Husk også at anmelde skaden til politiet.

Du skal informere os, hvis du har solgt dit hus. Men den nye ejer skal overtage husets brandforsikring. Derfor kan vi først annullere din husforsikring, når den nye ejers forsikringsselskab har sendt os en opsigelse.

Du kan få dit solcelleanlæg dækket, hvis du har oplyst om det. Dvs. det skal fremgå af din police.

Sommerhus

Som kunde hos os kan du altid finde et overblik over dine forsikringer og dækninger på Min side.

Sådan gør du:

  1. Log på Min side.
  2. Gå ind på ’Forsikringer’ i venstre side.
  3. Klik på den forsikring, som du vil læse om.
  4. Herefter kommer du ind på forsikringssiden, hvor du kan se dine dækninger. Der er et ‘flueben’ ud for de dækninger, du har valgt og et ‘plus’ ud for dem, som du endnu ikke har tilvalgt.
  5. Klik på hver enkelt dækning for at læse mere om, hvad dækningen indeholder.

Hvis du har spørgsmål eller vil ændre i dine dækninger kan du altid kontakte os på tlf. 98 98 98 98.

Se mere om, hvordan du er dækket via stormflodsordningen her.

Har uheldet været ude og har du fået en skade på dit sommerhus mv. kan du anmelde skaden på Min side.

Hvis du har haft indbrud og fået en skade på dit sommerhus som følge heraf, skal du anmelde skaden på Min side. Husk også at anmelde skaden til politiet.

Du kan få dit solcelleanlæg dækket, hvis du har oplyst om det. Dvs. det skal fremgå af din police.

Få hjælp

Find svar på dit spørgsmål

Se de mest relevante og populære spørgsmål og svar lige nu og få hurtigt svar.

Få hjælp

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Det gælder, uanset om du skal forsikre din bolig, dit indbo, din bil, din fritidsinteresse, din rejse, din hund eller dig selv og din familie.

Ring 98 98 98 98

Få et tilbud

Få et tilbud på dine forsikringer

Udfyld formularen, så ringer vi til dig.

Anvendes på Mobil "Få et Tilbud" pop-up menu

"*" indikerer påkrævede felter

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.