Hvor kan jeg finde yderligere information?

Du får adgang til Dansk Sundhedssikring’s portal Mit DSS, hvor du kan se dine dækninger og betingelser på sundhedsforsikringen, tilmelde familie og oprette en skade, hvis du foretrækker at anmelde din skade online. Ved oprettelsen modtager du et brev i din e-Boks med link til portalen. Du logger på med dit MitID.

Hvad sker der, hvis den sygdomsramte indlægges langt væk?

Det er ikke altid, at man har mulighed for at være tæt på den sygdomsramte og dermed kan deltage i alle samtaler med sundhedsvæsenet eller det offentlige. I de tilfælde kan du aftale med kontaktsygeplejersken, at denne deltager på dine vegne. Der vil så være afklaring og opfølgningssamtaler inden og efter.

Hvornår kan jeg få hjælp?

Du kan få hjælp fra det øjeblik, der skal foretages en udredning eller en hospitalsindlæggelse i forbindelse med alvorlig sygdom. Kontakt Sundhedsteamet på tlf. 70 20 61 21. Deres åbningstider er: Mandag til fredag kl. 8.00 – 17.00 Weekend og helligdage kl. 9.00 – 12.00 Uden for disse tidsrum er telefonen åben for akut krisehjælp.

Få et tilbud

Få et tilbud på dine forsikringer

Udfyld formularen, så ringer vi til dig.

Anvendes på Mobil "Få et Tilbud" pop-up menu

"*" indikerer påkrævede felter

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.